ORGANIZACJA BIURA

ORGANIZACJA BIURA

Opowiadałam Wam już co nieco o mojej podróży do Włoch na iSaloni. Pokazałam pierwsze kadry i napisałam o Polakach w Mediolanie —> tutaj. To były niesamowicie intensywne dni kiedy budziłam się skoro świt wychodziłam z domu o 7.00 i wracałam o 21.30. Podczas całego pobytu ani na chwilę nie rozstawałam się z moją walizką, którą pokazywałam Wam w tym poście —> Blogger w podróży. Dzięki niej mogłam każdego dnia zbierać na targach tony materiałów promocyjnych tzw. press kitów. Pomimo, że przed wylotem dokładnie przejrzałam i wybrałam najważniejsze dla mnie materiały to ogromne tony makulatury, które ciągnęłam ze sobą narobiły mi problemów na lotnisku. Zostałam od razu wyłapana z kolejki i koniec końców musiałam wyrzucić jedną torbę pełną katalogów. Zobaczcie ile udało mi się jednak dowieźć do domu. Po jakimś czasie doszłam do wniosku, że czas wreszcie się zorganizować i coś zrobić z tą stertą materiałów. Czas ją przejrzeć i podzielić .  DSC_4838 Zajęło mi to cały dzień bo przeglądając je zachwycałam się na nowo ich jakością wykonania. Wracały wspomnienia. Mimo wszystko jakoś udało mi się ogarnąć ten chaos. Duża w tym zasługa funkcjonalnych rozwiązań jakie ma w swojej ofercie Leitz. Z nieba mi spadł ze swoimi produktami.  W dużym czarnym pudle —> tutaj, postanowiłam przechowywać tylko duże katalogi A4. Pozostałe rzeczy postanowiłam posegregować. DSC_4837 Wykorzystałam do tego pudełko o numerze 6058, które ma możliwość zamontowania tekturowych przegródek. Wszystkie materiały promocyjne na nośnikach danych: cd czy usb zostały pięknie posegregowane: DSC_4820 DSC_4825 Już od jakiegoś czasu przepadam z kolorem granatowym. Wprowadziłam go też do biura. DSC_4879 DSC_4874 1 Granatowa teczka z przegródkami sprawdziła się idealnie podczas targów w Mediolanie. To w niej przewiozłam wszelkie pocztówki, kartki i wizytówki. Dzięki niej niczego nie zgubiłam: DSC_4867 Naklejki użyte do oznaczenia poszczególnych przegródek wydrukowałam za pomocą drukarki Leitz Icon. Jak zwykle spisała się wyśmienicie: szybko i bezproblemowo. Dotychczas robiąc z Leitz metamorfozy moich szaf: WIOSENNE PORZĄDKI: Szafa dziecięca, WIOSENNE PORZĄDKI: szafa na buty, WIOSENNE PORZĄDKI: organizacja szafy z CHARLIZE MYSTERY – pokazywałam inne zastosowanie przedmiotów, które były przeznaczone do biura. Bo przecież nie zapominajmy o tym, że Leitz specjalizuje się w wyposażeniu biura. Z niemiecką precyzją tworzy przedmioty, które robią wrażenie. Od pierwszego dotyku uderzają jakością. DSC_4902 Przy okazji organizacji biura postanowiłam zaopatrzyć się w nową galanterię biurową. Celowo używam słowa “galanteria” na określenie przedmiotów takich jak zszywacz i dziurkacz. Galanteria to przedmioty o charakterze zdobniczym. Nigdy nie określiłabym tym słowem mojego starego dziurkacza (na końcu tekstu przekonacie się dlaczego) za to nie mam najmniejszego problemu, żeby nazwać tak to białe cudeńko. DSC_4899 Dzięki wysuwanej prowadnicy można precyzyjnie dziurkować kartki o wielkości: A6, A5, A4. Mój stary sposób dziurkowania polegał na zgięciu kartki w połowie i dopasowaniu zagięcia do środka dziurkacza. Teraz już nie muszę tracić na to czasu. DSC_4913 Ogromnie przydatna w organizacji biura okazała się plastikowy organizer Leitz, który pomógł mi w przechowywaniu wszystkim małych przedmiotów, które dotychczas ginęły mi w szufladzie. Jak to jest, że gdy szukamy czegoś np. długopisu nigdy nie ma go pod ręką. Teraz już jest. Wystarczy otworzyć szufladę. DSC_4925 Tworząc swoje przedmioty Leitz pomyślą o najdrobniejszych szczegółach. Mój stary zszywacz nie mógł liczyć na taki luksus jak posiadanie gumek powstrzymujących jego ślizganie. DSC_4920 Jeśli uważacie, że wymiana mojego dziurkacza to tylko kaprys to zobaczcie jakim sprzętem dotąd dysponowałam. Wcale nie zamierzam go wyrzucać. Taki eksponat muzealny o nazwie “Delfin” to pamiątka z czasów młodości mojego taty. Gdy wpisałam w wyszukiwarkę Delfin dziurkacz – ukazały się ogłoszenia z allegro : “zabytkowy dziurkacz z czasów PRL” – hehe. A gdy robiłam to zdjęcie pomyślałam, że mój stary dziurkacz przyda się idealnie do aranżacji w stylu industrialnym. DSC_4909 Na koniec pokażę Wam jak można wykorzystać pudełka gdy nie ma miejsca na małą szafkę pod biurkiem. Ja mając takie biurko świadomie zrezygnowałam z wszelkich szafek, które mogłabym pod nim umieścić choć w ofercie Minko jest ich całkiem sporo. Przestrzeń pod biurkiem postanowiłam zagospodarować właśnie dzięki pudełkom. DSC_4938 To już koniec mojej przygody z Leitz. Zapraszam jutro na niespodziankę jaka przygotowaliśmy wspólnie dla Was. Może ta niespodzianką zainspiruje Was do małych metamorfoz Waszych szaf.

Udostępnij

  • Stary zszywacz…cóż Kasiu bardzo vintage ale niektórzy takie lubią ;-)…super się zorganizowałaś 😉

  • Z moim trybem racy nawet taka organizacja nie pomogłaby utrzymać porządku 😛 Wszystko prezentuje się pięknie 😀

    subiektywnie-o-kulturze.blogspot.com

  • Pięknie i perfekcyjnie!
    miłej majówki:)

  • Organizacja to podstawa. Tu w perfekcyjnym wydaniu. Gratulacje.